
Rozprávať sa s četbotom? Nestačí. Ak ti AI nepomáha v práci, môže ťa z nej elegantne vytlačiť
Bez AI ani na krok. Firmy prikazujú zamestnancom ovládať umelú inteligenciu
Bez AI ani na krok. Firmy prikazujú zamestnancom ovládať umelú inteligenciu
Príchod do novej práce býva plný výziev. Jednou z nich je aj poskladať ten správny outfit, aby sa človek hneď v prvý deň nestrápnil či nepohoršil kolegov
V období neistoty dáva zmysel, aby sa firmy držali toho, čo poznajú. Pri obsadzovaní voľných pozícií sa preto obracajú na osvedčené voľby
Mladí zamestnanci nechcú, aby sa celý ich život točil len okolo práce. Hľadajú preto svojské spôsoby, ako spojiť príjemné s užitočným
Zakladateľka organizácie Run For Something tvrdí, že lídri novej generácie musia vedieť jasne komunikovať a nebáť sa žiadať to, čo potrebujú
Pre zamestnancov je veľmi dôležité, kto zlízne smotanu za dobré nápady. Nespravodlivosť oplácajú poklesom dôvery a produktivity
Nerovné rozdelenie domácich povinností prehlbuje rodové nerovnosti a negatívne vplýva na psychické zdravie žien
Neurodivergentní ľudia sú najväčším nevyužitým zdrojom talentu. Zamestnávatelia by im v rámci náborových procesov mali dať šancu, radia experti
Spoluzakladateľka populárnej značky oblečenia je presvedčená, že úspešní lídri sami hľadajú spôsob, ako skĺbiť osobný život s kariérou
Povinný návrat do kancelárie považujú niektorí ľudia za nespravodlivosť. Nespokojnosť dávajú najavo po svojom
Mladší zamestnanci chcú, aby lídri boli tým, čím mali byť. Ich nespokojnosť zrejme pramení zo skutočnosti, že z pracovísk začína miznúť stredný manažment
Zakladateľ fintech firmy argumentuje, že jeho stratégia má viacero výhod. Pomáha mu lepšie spoznať nielen potenciálnych klientov, ale aj zamestnancov
Nadmerná pracovná záťaž zvyšuje riziko vyhorenia. Jednoduchá otázka dokáže odhaliť, koľko toho zamestnanci musia zvládnuť
Skúsený psychológ apeluje na zamestnávateľov, aby sa nebáli vyšších platov. Nie sú totiž iba výdavkom, ale aj strategickou investíciou
Vďaka čomu dokážu podniky najviac prosperovať? Diverzita, inovácie ani pevné základy to nie sú
Bez vlastných úspor riskujete dôchodkový kolaps
LA NOTA je slovenská spoločnosť, ktorá je lídrom na trhu v oblasti neuromarketingu vôňí. V LA NOTA kombinujeme princípy neuromarketingu s precíznym výberom vône pre váš priestor, ktoré majú presne cielený efekt. Chápeme, že každý detail Vášho priestoru – od návštevy zákazníka či už v obchode, showroome, kancelárií až po zákaznícky servis – je súčasťou vašej značky. Originálne vône LA NOTA navrhnuté francúzskymi architektmi vôňí z Grasse, nie sú len doplnkom, ale neoddeliteľnou súčasťou vašej identity.
Strana upozornila, že záväzok by mohol slovenskému hospodárstvu spôsobiť vážne ekonomické problémy
Peniaze by mali smerovať do infraštruktúrnych a rekonštrukčných projektov