
Slovensko by sa chcelo stať medzinárodným hitom, no nerobí pre to takmer nič
Silnejšiu značku než Slovensko má Egypt aj Rusko. Kto za to môže?
Silnejšiu značku než Slovensko má Egypt aj Rusko. Kto za to môže?
Ľahšie je zaujať v zabehnutej kategórii než vytvárať novú. Mnohé firmy nevedia budovať značku
Ak sa firmy svojou značkou dostatočne neodlíšia, riskujú, že budú financovať rast konkurenta
Zákaznícka skúsenosť na Slovensku zaznamenala historické zlepšenie a ukázala silu odvetvia v čase ekonomických výziev
Prví remeselníci z Košického kraja si práve prevzali významné ocenenia, ktoré podporujú autenticitu a tradície ich jedinečných výrobkov
Pôvodná sieť sa dostala do problémov kvôli dopadom z čias pandémie. Na Slovensku a v Česku prevádzkovala 47 predajní
Víťaz rebríčka má vyššiu hodnotu ako štyri značky pod ním dokopy
Štátna veterinárna a potravinová správa varuje pred podvodným predajom tzv. čapovaného Prosecca, ktoré často nepochádza z Talianska
Mladí Číňania chodievajú do práce čoraz častejšie oblečení v pyžamách či teplákoch
Prieskum odhalil, aké faktory sú pre ľudí najatraktívnejšie pri spolupráci značiek s osobnosťami.
Boj o slovenského zákazníka skúšali potravinové reťazce, online banka aj zásielková služba s katalógovým predajom
Z odevu pre amerických futbalistov či robotníkov sa stal hit, ktorý si osvojili aj luxusné módne značky
Debutantom v zozname desiatich najhodnotnejších svetových značiek spoločnosti Kantar je firma Nvidia
Niektorí slovenskí potravinári kanibalizovali silné značky a spadli do diskontu, hovorí šéf združenia značkových výrobcov
Nový majiteľ spolu so značkou preberá aj výrobný závod a sklady v Karlových Varoch
Stovky kilogramov obohateného uránu nemali byť v čase útoku v zariadení vo Fordó
Budapešť spoločné vyhlásenie nepodporila ani v marci
Hoci americký prezident sľubuje rozmach priemyslu na pôde Spojených štátov, kľúčovou prekážkou nie je nedostatok pracovných miest. Na trhu práce je okolo 77 percent ľudí v produktívnom veku, čo je maximum od finančnej krízy
Ministerka spravodlivosti Stefanie Hubigová uviedla, že „bývanie nemôže byť luxusným tovarom“