
Sedem veľkých automobiliek chce v Severnej Amerike budovať nabíjacie stanice
Prvé nabíjacie stanice by a mali otvoriť v lete 2024 v USA a následne aj v Kanade
Prvé nabíjacie stanice by a mali otvoriť v lete 2024 v USA a následne aj v Kanade
Hyundai ťaží aj zo slabšieho kurzu juhokórejského wonu, silného predaja elektromobilov a vyššej výroby.
Jednou z negatívnych stránok je legislatívne povinný systém rozpoznávania značiek, ktorý vás upozorňuje na prekročenie maximálnej povolenej rýchlosti
Ich podiel na európskom trhu osobných automobilov v minulom mesiaci klesol
Do roku 2030 plánuje predávať dva milióny plne elektrických modelov ročne
Sociálne siete v roku 2021 zaplavil trend, v rámci ktorého sa ľudia pokúšali autá juhokórejských značiek ukradnúť pomocou USB kábla
Hyundai a Kia sa rozhodli nenainštalovať imobilizačné zariadenia v miliónoch vozidiel predávaných v USA. čo zlodejom umožnilo ľahko odcudziť vozidlo
Vďaka takmer trojmetrovému rázvoru je Ioniq majstrom pozdĺžneho priestoru
Juhokórejská spoločnosť už minulý rok pozastavila prevádzku vo svojich ruských továrňach
Cieľom automobilky je do roku 2030 zvýšiť výrobu elektrických vozidiel na 1,5 milióna kusov ročne
Juhokórejská automobilka Hyundai Motor v piatok akcionárom oznámila, že sa vzdá kontrolného podielu vo veľkom závode na výrobu automobilových dielov v Alabame
Z informácií zverejnených Zväzom automobilového priemyslu Slovenskej republiky vyplýva, že značka Škoda u nás vlani predala 13 850 nových osobných vozidiel
Priaznivý výhľad automobilky Hyundai aj na tento rok zmierňuje obavy, že spomaľovanie rastu svetovej ekonomiky by mohlo podkopať globálny dopyt po automobiloch
Väčšina západných automobiliek v Rusku teraz stojí pre západné sankcie a nedostatok komponentov. Niektoré automobilky previedli svoje závody na ruských vlastníkov
Spoločnosť Hyundai pozastavila v marci prevádzku vo svojej ruskej fabrike a podľa správ pre regulátorov nepredala v Rusku v auguste a v septembri žiadne automobily
Bez vlastných úspor riskujete dôchodkový kolaps
LA NOTA je slovenská spoločnosť, ktorá je lídrom na trhu v oblasti neuromarketingu vôňí. V LA NOTA kombinujeme princípy neuromarketingu s precíznym výberom vône pre váš priestor, ktoré majú presne cielený efekt. Chápeme, že každý detail Vášho priestoru – od návštevy zákazníka či už v obchode, showroome, kancelárií až po zákaznícky servis – je súčasťou vašej značky. Originálne vône LA NOTA navrhnuté francúzskymi architektmi vôňí z Grasse, nie sú len doplnkom, ale neoddeliteľnou súčasťou vašej identity.
Strana upozornila, že záväzok by mohol slovenskému hospodárstvu spôsobiť vážne ekonomické problémy
Peniaze by mali smerovať do infraštruktúrnych a rekonštrukčných projektov