
Online trhoviská prevalcujú slovenské e-shopy. Voči konkurencii ich zachráni jedine originalita
V novej trhovej realite sa darí najmä výrobcom. Za svoje produkty inkasujú vyššie marže, online trh je pre nich nový propagačný aj predajný kanál
V novej trhovej realite sa darí najmä výrobcom. Za svoje produkty inkasujú vyššie marže, online trh je pre nich nový propagačný aj predajný kanál
Na Slovensku využíva umelú inteligenciu zatiaľ len päť percent firiem, čo je síce pod priemerom Európskej únie, ale viac, ako je to v prípade krajín Vyšehradskej štvorky
Kým vlani zakladali nové e-shopy na Slovensku skôr skúsení ľudia, ktorí boli na trhu zorientovaní, tento rok je vyšší podiel úplných nováčikov
E-commerce scéna na Slovensku je aj po druhom kvartáli tohto roka v medziročnom poklese tržieb. Najväčší prepad zaznamenala elektronika
Väčšinu e-shopov s nekalými obchodnými praktikami prevádzkujú firmy so sídlom mimo EÚ. Ide najmä o krajiny ako Seychely či Spojené arabské emiráty. Slovenská obchodná inšpekcia je voči nim prikrátka
Online trhovisko je fenoménom online obchodu, zainteresovaní mu predpovedajú veľkú budúcnosť. Výziev pre e-shopy je však viac, nie každý ich zvládne
Lekárenská skupina vlani vstúpila na rakúsky a maďarský trh, ktorý obsluhuje z bratislavského skladu. Významné škrty realizovala najmä v manažérskych štruktúrach
Mnohí zákazníci sa po skončení pandemických opatrení nevrátili do kamenných predajní a hľadajú najlepšie cenové ponuky svojich obľúbených produktov na internete
Prevádzkovanie e-shopu nie je len o zisku a tržbách, ale aj o schopnosti splácať záväzky. Dôležitým krokom k tejto schopnosti je umenie spravovať sortiment
Potravinový quick commerce zatiaľ Slovákov definitívne nepresvedčil. Slovenský spotrebiteľ si stále radšej zájde do obchodu
Pôvodom slovenský podnikateľ Jaromír Kijonka zatiaľ nevyužil externých investorov. Ako hovorí, s externým kapitálom je možné napredovať rýchlejšie, no nie tak efektívne
V zúfalstve „posledného ťaženia“ ponúknu absurdne vysoké zľavy, oplatí sa počkať
V tomto roku sa chcú obe značky zamerať na zvýšenie zisku a expanziu kamenných predajní. Počíta sa aj s výrobou vlastného oblečenia
Startup Luigi’s Box aj s minimálnymi investíciami konkuruje globálnemu hráčovi, ktorý vráža do rozvoja stovky miliónov dolárov. V súťaži najrýchlejšie rastúcich firiem v strednej Európe Deloitte 50 obsadil 36. miesto.
Najvýraznejší nárast až o štyri percentá zaznamenala kategória auto-moto. Kľúčový segment elektroniky klesol a rekordne rástli ceny chladničiek
Modelári tvoria na Slovensku silnú komunitu už celé desaťročia. Popradčana Jozefa Anďala dokonca tvorivé hobby živí, je totiž majiteľom modelárskeho e-shopu. Na Slovensku je tento obchod raritou – funguje už od 90. rokov.
Biely dom rozhodnutie zatiaľ oficiálne nepotvrdil
Nemecko-poľský hraničný spor sa vyostruje. V súčasnosti už deväť z 29 schengenských krajín kontroluje vnútorné hranice
Môže ísť, vzhľadom na klesajúce predaje elektromobilov značky, o snahu zlepšiť hospodárenie spoločnosti