Yeme štartovalo v marci 2016 otvorením kmeňovej predajne na Tomášikovej ulici v susedstve frekventovaného Klientskeho centra a tržnice Freshmarket. Vlani v novembri rozšírilo sieť o štvrtú predajňu na Námestí SNP v centre hlavného mesta.

Spoločnosť Slovenský potravinársky priemysel, ktorá je prevádzkovateľom Yeme, dosiahla v uplynulom obchodnom roku do konca októbra 2018 čistý zisk 127-tisíc eur. Rok predtým skončila ešte so stratou 304-tisíc eur. Tržby Yeme vlani stúpli medziročne o polovicu na dvadsať miliónov eur, štvrtinu z toho vygenerovalo z predaja vlastných výrobkov.

Ziskovosť tržieb obchodníka vlani dosiahla necelé jedno percento, no rád by sa dostal k návratnosti štyri až päť percent. „Nepozeráme sa na to tak, že chceme generovať obrovské zisky. Chceme, aby sme rástli a prinášali väčšiemu počtu ľudí skutočné potraviny,“ hovorí majiteľ a šéf Yeme Peter Varmuža v rozhovore pre odborný magazín Tovar a Predaj.

Expanzia mimo Bratislavy

Tento rok

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa