
Behaviorálny konzultant: Manažéri musia pochopiť, čo sa deje ľuďom v hlavách
Ľudia by nemali robiť z postele a byť celý deň v pyžame. Ráno sa prezliecť slúži ako signál, že je čas na prácu, hovorí Matej Šucha
Ľudia by nemali robiť z postele a byť celý deň v pyžame. Ráno sa prezliecť slúži ako signál, že je čas na prácu, hovorí Matej Šucha
Autor ekonomických bestsellerov Aké drahé je zadarmo či Ako klameme príde prednášať do Bratislavy na konferenciu HRLeaders
V blízkej budúcnosti nás čaká široké spektrum možností, ako budeme môcť nielen rozširovať schopnosti existujúcich zmyslov, ale dokonca aj obohacovať našu myseľ o nové zmysly.
Knihožrút | Michael Lewis predkladá intelektuálnu love story medzi psychológmi Danielom Kahnemanom a Amosom Tverskym
Je jedným z otcov behaviorálnej ekonómie a jeho kniha Nudge zmenila prístup mnohých vlád k regulácii
Nový regionálny šéf prišiel do Uberu z Googlu. Prečo sa rozhodol opustiť jedného z najprestížnejších zamestnávateľov na svete?
Prípravy ministerstva zdravotníctva na výstavbu novej Univerzitnej nemocnice v Bratislave už stáli roky času a milióny eur
Richard Thaler rozpráva príbeh behaviorálnej ekonómie. A je to mimoriadne zábavné
Recenzia knihy Joela Waldfogela: Scroogenomics
Naivná ekonómia blahobytu, alebo závisť nie je legitímny dôvod na čokoľvek
Čo majú spoločné posledná cigareta, fotky v bikinách a deficit rozpočtu
Keď rozšírenie diaľnice nefunguje tak, ako si vodiči a kompetentní vysnívali
Otázka na Richarda Sulíka: Naozaj je odvodový bonus taký skvelý nápad?
Bojovníci proti obezite dostali tento týždeň ťažké rany v Los Angeles aj v New Yorku
Vyššia daň na sladené nápoje má byť prostriedok boja proti obezite
Scott Bessent si všimol, že šéf Bieleho domu disponuje rovnakou vlastnosťou ako známy finančník. Výrazne už ovplyvnila aj prezidentovu obchodnú politiku
Kyjev má k dispozícii harmonogram dodávkach zbraní
Sumár týždňa z 11. júla sa venuje zlyhanej konsolidácii, zamrznutiu trhu práce, Muskovej politickej strane a pokračujúcim obchodným vojnám
Pre Peking bude náročné presvedčiť domácich spotrebiteľov, aby v čase ekonomickej neistoty zvýšili výdavky