Kým samotné plagáty na Facebooku ministerstva získali do utorka ráno pod 100 lajkov a pod 30 zdieľaní, paródia od Zomri – jednej z piatich najväčších slovenských stránok na Facebooku – má 2,7-tisíca lajkov a 140 zdieľaní.
Ministerstvo ale problém nevidí, prvotnú odozvu hodnotiť nechce a počká, ako sa kampaň odzrkadlí na počte hlásiacich sa záujemcov o členstvo v ozbrojených silách.
Po rodinnej linke
Autorkou grafiky je Dáša Neubauerová, ktorá s ministerstvom podpísala zmluvu o diele šesť dní predtým, ako ju uverejnili na Facebooku. Ministerstvo obrany s ňou spolupracuje dlhodobo, napríklad pri tvorbe ročenky.
Z jej verejného osobného profilu vyplýva, že je matkou Jakuba Neubauera, ktorý pre ministerstvo pracuje na komunikačnom oddelení.
Na otázku, čo pri tomto grafickom diele rozhodlo v prospech D. Neubauerovej,
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?