Kým samotné plagáty na Facebooku ministerstva získali do utorka ráno pod 100 lajkov a pod 30 zdieľaní, paródia od Zomri – jednej z piatich najväčších slovenských stránok na Facebooku – má 2,7-tisíca lajkov a 140 zdieľaní.

Ministerstvo ale problém nevidí, prvotnú odozvu hodnotiť nechce a počká, ako sa kampaň odzrkadlí na počte hlásiacich sa záujemcov o členstvo v ozbrojených silách.

Po rodinnej linke

Autorkou grafiky je Dáša Neubauerová, ktorá s ministerstvom podpísala zmluvu o diele šesť dní predtým, ako ju uverejnili na Facebooku. Ministerstvo obrany s ňou spolupracuje dlhodobo, napríklad pri tvorbe ročenky.

Z jej verejného osobného profilu vyplýva, že je matkou Jakuba Neubauera, ktorý pre ministerstvo pracuje na komunikačnom oddelení.

Na otázku, čo pri tomto grafickom diele rozhodlo v prospech D. Neubauerovej,

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa