Športové kluby prechádzajú ťažkými časmi. Pandémia nového koronavírusu odstavila športové súťaže, čím kluby prišli o nemalé finančné prostriedky. Aj to prispelo k faktu, že čoraz viac športových klubov sa snaží dostať do digitálneho sveta. Je to pochopiteľné, nakoľko väčšina fanúšikov je v mladom veku a veľkú časť svojho voľného času trávi na internete.

E-šport výrazne rástol aj počas pandémie koronavírusu
Neprehliadnite

E-šport ťaží z koronavírusu. Opäť rástol a trhal rekordy

Spojenie športu a digitálneho sveta so sebou prináša množstvo príležitostí na vznik nových startupov, ktoré dokážu prepojiť fanúšikov so športovými hviezdami atraktívnou a hlavne bezpečnou formou. Športové kluby získajú ďalší kanál, prostredníctvom ktorého dokážu osloviť nových, ale aj súčasných priaznivcov. Okrem toho je spojenie týchto dvoch svetov veľkým lákadlom aj pre mnohé spoločnosti, ktoré neváhajú cez marketing do športu investovať obrovské finančné prostriedky.

So zaujímavým nápadom ako prepojiť fanúšikov s ich obľúbeným klubom prišli mnohé futbalové kluby po celom svete, ktoré začali pripravovať futbalové autokiná.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa