
Super Bowl alebo finále majstrovstiev vo futbale. Dominancia jedného je neporovnateľná
Spojenie športu, šoubiznisu a reklamy robí zo Super Bowlu jedinečný fenomén v americkom kontexte
Spojenie športu, šoubiznisu a reklamy robí zo Super Bowlu jedinečný fenomén v americkom kontexte
Super Bowl si v Spojených štátoch upevnil pozíciu najsledovanejšieho televízneho programu.
Tento rok si Super Bowl vypýtal za 30 sekúnd reklamy rekordnú sumu.
NFL vyvrcholí veľkolepým finále. Super Bowl ponúkne drámu aj hudobnú šou.
Dvojica hercov vzdáva hold svojmu hitu z roku 1989.
Čínsky e-shop sa chce za každú cenu na americkom trhu opäť „postaviť na nohy“. Tržby spoločnosti v USA totiž začali klesať a klesá aj počet Američanov, ktorí na tejto platforme plánujú nakupovať
Tento rok v reklamnom mixe dominovali balené potraviny ako Oreos, Pringles, Mountain Dew, Doritos a M&M's
Televízny prenos však opäť neprekonal 100-miliónovú hranicu, čo bolo v predošlých rokoch bežné
Na nedeľný sviatok športu a reklamy v podobe finále ligy amerického futbalu sa pripravili aj firmy. Za spoty zaplatili milióny
Americký prezident a jeho možný súper si zaplatili 60 sekúnd reklamného priestoru
Finále ligy amerického futbalu NFL známe ako Super Bowl sa na budúci rok uskutoční 2. februára
V porovnaní s minulým ročníkom ide o trojpercentný pokles záujmu
V poradí 53. ročník prestížnej udalosti opäť prinesie aj prehliadku reklamných kampaní
V predstavení si zahrá aj americký herec Michael C. Hall, ktorý je zároveň tvárou celej kampane
V prestávke sledovaného športového eventu vystúpia okrem skupiny Maroon 5 aj raperi Travis Scott a Big Boi
Demokracia nevymiera kričaním, ale tichom väčšiny
Čínske automobilky sú na dobrej ceste ovládnuť globálny trh s elektromobilmi. Európania začínajú chápať, že im vedia poskytnúť cenné lekcie
Za útokmi stojí jednotka ruskej vojenskej rozviedky GRU č. 26165
Európa sa snaží prísť na to, ako rozšíriť jadrový arzenál. Verejnosť tejto myšlienke veľmi naklonená nie je