Má spálňu s dvojlôžkom, kúpeľňu so sprchovacím kútom, dve jedálne, ktoré sú aj malými rokovacími miestnosťami či pracovňami. V zadnej polovici trupu sú dve kabíny pre sprievod, vybavené podľa dôležitosti spolucestujúcich – jedna s kreslami ako v biznis a druhá ako v prémiovej ekonomickej triede.
Bežný Boeing 767 pre medzikontinentálne linky či chartery odvezie aj vyše tri stovky pasažierov, tento luxusne vybavený však vozí maximálne 63 ľudí, o ktorých sa stará päť stewardov a stewardiek, môže letieť nonstop aj pätnásť hodín.
Švajčiarsky servis kazašskej vláde
Lietadlo vyrobili v roku 2001 a stalo sa najluxusnejším dopravným prostriedkom pre vládu postsovietskeho, na suroviny mimoriadne bohatého Kazachstanu. Na rozdiel od iných štátnych letiek, ktoré prevádzkuje armáda či polícia príslušných krajín, pre kazašskú vládu kompletný letecký servis aj údržbu robí firma Comlux Kazakhstan.
Je to dcéra renomovanej švajčiarskej spoločnosti Comlux, ktorá patrí medzi najväčšie svetové firmy na prevádzku, údržbu, prenájom, servis i predaj luxusne vybavených prúdových lietadiel. Vo flotile má 22 lietadiel rôznych veľkostí, od najväčšieho dvojmotorového medzikontinentálneho Boeingu 777, Airbusu A330 až po 10- až 19-miestne brazílske diaľkové embraery a kanadské bombardiery. Sú zaregistrované na Malte, Arube a v Kazachstane, kde má Comlux Kazachstan osem lietadiel.
Švajčiarsky Comlux manažuje aj obchod s luxusnými lietadlami z druhej ruky. Obstaral aj airbusy pre slovenskú vládnu letku, ktoré predtým lietali v Katare a vo Francúzsku.

Superluxusný Boeing 767 Zdroj: Comlux
Vyrobených iba osem
Od roku 1982 v americkom Seattle vyrobili vyše 1 100 boeingov 767 a najmä nákladnú verziu dodáva dodnes. Vo VVIP úprave dodali iba osem lietadiel pre niekoľkých najnáročnejších panovníkov z krajín Perzského zálivu, vlád alebo veľkých bohatých firiem.
Dodávka pre čínskeho prezidenta sa však skončila škandálom. Čínska tajná služba tvrdila, že v luxusnom interiéri objavila 27 zabudovaných odpočúvacích zariadení. Preto ho neprevzali ako lietadlo pre vládu, ale po úpravách do bežnej prevádzky odovzdali štátnym aerolíniám Air China.
Niekdajší člen politického byra Ústredného výboru Komunistickej strany Sovietskeho zväzu, potom prvý a doživotný turkménsky prezident Saparmurat Nijazov, samovládca s titulom Turkmenbaši (v preklade Otec všetkých Turkménov) mal svoj luxusný zlatom, zrkadlami a drahými drevinami a vzácnymi kobercami vyzdobený B 767. Po tom, čo ho nahradili ešte väčším modernejším B 777, lietadlo kúpila Bieloruska.
Úpravy pre najbohatších
Viacero ďalších už používaných B 767 si kúpili a do VVIP podoby dali prestaviť niektorí superboháči. Napríklad tvorcovia spoločnosti Google Larry Page a Sergey Brin dali niekdajšie 180-miestne lietadlo prestavať na 50-miestny Google One (parafráza na americký prezidentský U.S. Air Force One). Malo dva salóny, veľkú jedáleň a kabínu ako v prvej triede.
Americký miliardár Mark Cuban, vlastník basketbalového tímu NBA Dallas Mavericks, dal vybaviť B 767 osobitnými veľkými sedadlami, aby mal v kabíne dostatok pohodlia aj najdlhonohejší hráč.
Jedno zo sériových lietadiel, vyrobené v roku 2003 pre Hawaian Airlines, si kúpil a na svoj vkus dal prebudovať ruský oligarcha Roman Abramovič. Za letu i na letiskách sa predstavuje pod názvom Global Jet Luxembourg. Táto luxemburská spoločnosť sa mu totiž stará o prevádzku a údržbu, dodáva pilotov a vybavuje všetku administratívu i povolenia k letom. Na trupe lietadla je registračný kód P4-MES, pričom P4 je kód Aruby, štátu na Holandských Antilách, kde si ho dal R. Abramovič zaregistrovať.

Superluxusný Boeing 767 Zdroj: Comlux
Čo to všetko stojí?
Súčasná katalógová cena nového lietadla najnovšej verzie B 767 je 197 miliónov amerických dolárov (niečo vyše 165 miliónov eur), cena použitých lietadiel rokmi výrazne klesá. Za koľko by Comlux luxusný B 767 predal, je vec zložitých rokovaní, lebo veľké luxusné lietadlá nejdú veľmi na odbyt.
Comlux ho z Kazachstanu prevzal pred šiestimi rokmi, dal zaregistrovať na Arube pre dcérsku spoločnosť Comlux Aruba, vybavil novým interiérom a zaparkoval pre prípadné charterové lety v Bahrajne a v ostatnom čase parkuje na Malte. Je mimoriadne zachovaný, pretože od roku 2002 absolvoval iba 1 050 štartov a nalietal iba 4 700 hodín, kým u mnohých aerolínií to bol výkon ani nie za poldruha roka.
L. Page a S. Brin kúpili svoje Google One iba za 15 miliónov dolárov, potom však dali za niekoľko miliónov prestavať interiér. Súkromný americký pilot Mark Huber tvrdí, že videl v roku 2001 nevídaný superluxus istého panovníka obložený vzácnymi kovmi a drevom s „trónnou“ miestnosťou, jeho spálňou, priestormi pre manželky a sprievod. O desať rokov sa to všetko predávalo iba za 33 miliónov.

Superluxusný Boeing 767 Zdroj: Comlux