Funkčné potraviny so značkou Powerlogy smerujú za slovenské hranice. Dušan Plichta, ktorý v roku 2013 začal s kávou a neskôr portfólio svojich produktov neustále rozširoval, tak robí dodnes. Pred pár týždňami predstavil nový druh žltej čokolády s prímesou kurkumy. Hoci sa hovorí, že slovenský zákazník je prevažne tradičný jedák, v prípade Powerlogy je to presný opak.

„V každej krajine sa nájdu inovátori a early adopters,“ vysvetľuje D. Plichta s tým, že u nás ich je rádovo oveľa menej v porovnaní napríklad s trhom v susednom Česku alebo Nemecku. Zdravé stravovacie návyky ale počas koronakrízy oslovili viac ľudí. Aj tu sa vytvoril priestor pre slovenskú značku, ktorej tržby dosahujú medziročný rast 60 percent.

Bariéra z online nákupov prekonaná

Kým v minulých rokoch sa predajcovia museli s online nákupom oveľa viac prezentovať a do reklamy pre e-shopy investovať oveľa viac financií a energie, koronový rok spôsobil nevídaný záujem a prirodzene rozbehol predaje.

Aj D. Plichta pozoruje, že zákazníci odbúrali bariéru a začali viac nakupovať. „Treba si uvedomiť, že my sme malá firma vzhľadom na potenciál online trhu v rámci Európy. Priestor na rast preto máme, či je pandémia, alebo nie,“ vysvetľuje.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa