Počas posledných dvoch rokov bolo v maloobchode s drogériovým sortimentom podľa odborníka Ľubomíra Drahovského cítiť kryštalizáciu pozícií. Nekorunovanými kráľmi a kráľovnami slovenských drogérií sú nemecká dm drogeriemarkt, Teta drogérie a 101 drogérií. Najsilnejšia trojka však nemá vyhraté. Tlačia na ne hypermarkety a supermarkety so širokým sortimentom aj menšie špecializované obchody, konštatuje.

Najväčší hráči vo voňavom biznise majú rozdielne stratégie. Zatiaľ čo dm-ka každým rokom tlačí viac na ekologizáciu, 101 drogerie a Teta siahajú po celebritách a akciách pre deti. 

Odlišní sú aj zákazníci. Stále viac

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa