Najväčší svetový výrobca nealkoholických nápojov tým ďalej expanduje v silne rastúcom segmente nápojového trhu.
Coca-Cola svoju divíziu energetických nápojov, do ktorej patria značky NOS, Full Throttle a Burn, teraz prevedie na Monster, ktorá zase nápojovému gigantovi odovzdá svoje ostatné značky ako Hansen's Natural Soda a Peace Tea.
V rámci dohody získa Coca-Cola dve miesta v správnej rade nového partnera. Coca-Cola sa stane pre Monster prednostným globálnym distribučným partnerom a Monster bude exkluzívnym partnerom Coca-Coly na poli energetických drinkov.
Výkonný šéf Coca-Coly Muhtar Kent uviedol, že jeho firma má opciu na zvýšenie svojho podielu v Monster na 25 percent.
„Akciová investícia v Monster je kapitálovo efektívnou cestou k posilneniu našich aktivít v rýchlo rastúcej a atraktívnej kategórii energetických nápojov,“ povedal Kent podľa agentúry Reuters.
Coca-Cola vlastní viac ako 500 značiek sýtených i nesýtených nápojov. Okrem hlavnej značky Coca-Cola jej patrí napríklad značky Fanta, Sprite, Powerade a Minute Maid. Nápoje predáva vo viac ako 200 krajinách sveta.