Hotely už objavili niekoľko cieľových skupín svojich klientov, takže máme hotely s názvom „friendly“čiže priateľské k... dojčatám, deťom, rodinám, psičkárom, cyklistom... a aj k ženám. Pretože aj skupina samostatne cestujúcich žien – biznismeniek rastie a pre hotelové zariadenia sa stáva stále viac zaujímavou.

Čoraz viac hotelov už má izby určené ženám, niekde sú dokonca aj poschodia len pre nežné pohlavie a v Hamburgu je aj hotel, kde majú prístup len slečny a panie. Medzitým prebieha diskusia, čo vlastne znamená, ak si hotel dá označenie female friendly a čo ženy – obchodné cestujúce vlastne vyžadujú.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa