Pre obchod operátorov to znamená nové výzvy. Keďže predĺžení kontraktov je výrazne viac ako akvizícií, zvyšuje sa dôležitosť práce s existujúcimi zákazníkmi, či už v spotrebiteľskom alebo biznisovom segmente. „Menili sa ponuky, odmeňovací model obchodníkov, predajné priority. Ale bol to postupný prechod,“ hovorí riaditeľka obchodného úseku Orangeu Zuzana Nemečková.

V praxi sa často stáva, že klientov, ktorí prišli zrušiť kontrakt, presviedčajú obchodníci podpultovými ponukami. Aký podiel obchodov realizujete takto?

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa