Väčšina ľudí si zakladá firmu s vášňou pre vec. Presnejšie pre technológiu. Teda nie s vášňou pre zákazníka, hovorí marketingový expert Scott McKain. To, čo prišiel prednášať na nedávnu konferenciu Big Ideas for CEE v Bratislave, možno zmení názory podnikateľov na biznis. Ale veľmi pravdepodobne ich to prinúti zamyslieť sa nad sebou. Pretože firma – podľa S. McKaina – vyzerá presne tak ako ten, kto ju vedie.

Venujete sa tomu, ako sa má firma odlíšiť od zvyšku trhu. Ako to spraviť najefektívnejšie?

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa