Erik Čebík zo spoločnosti DataTree už dlhšie pomáha bankám presnejšie inventarizovať, odkiaľ a kam plynú klientske peniaze. Cieľom pre banky je vedieť osloviť klienta s relevantnou ponukou v pravý čas. Napríklad mu ponúknuť úver či predaj na splátky práve v čase, keď rekonštruuje nehnuteľnosť či chce kúpiť auto.

Vo fintechovom prostredí sa E. Čebík stretol s Jurajom Rosom zo spoločnosti GoodAI Applied, ktorá sa zasa zaoberá praktickým využitím umelej inteligencie. Pracoval napríklad na inteligentnom chatbote, ktorý by vedel spisovne komunikovať s klientom a zodpovedať jeho bežné otázky. Spoločne sa pustili do riešenia otázky, ktorá ich oboch zaujímala: Ako pomôcť ľuďom lepšie hospodáriť s vlastnými peniazmi? Aby si napríklad nemuseli požičiavať na každoročnú dovolenku či zbytočne neskĺzavali do debetu. Ten stojí peniaze, ktoré by mohli ušetriť.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa