S Tatratea sa mu darí nielen preto, že v liehovinách stavil na unikátne čajovo-bylinné likéry, čím sa odlíšil od ostatných domácich výrobcov, ale vie ich v nemalej miere vyvážať aj do cudziny. Už dlhšie pôsobí vo firme aj jeho syn Erik, ktorý do nej priniesol väčšiu finančnú disciplínu. Vznikla tak dobrá kombinácia túžby otca po nových obaloch, chutiach či marketingových kampaniach so synovým strážením nákladov a marží.

K súčasnému úspechu pomohli J. Semaňákovi aj predchádzajúce nezdary. Z každého zlyhania si do Karloffu odniesol skúsenosti. „Pri prevádzkovaní benzínky som sa prvýkrát stretol s osobitými tokajskými vínami a tam som prvýkrát videl, ako sa predáva niečo špeciálne,“ spomína.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa