Na konferencii TRENDU Horeca Manažment sa hovorilo aj o situácii na bratislavskom hotelovom trhu a investičných príležitostiach na ňom. Podľa Jana Ficeka z konzultačnej spoločnosti Labbart Hospitality je bratislavský trh takmer nasýtený, čo však neznamená, že by tu nebol nijaký priestor na nové projekty. Tie však musia spĺňať niekoľko kritérií – buď musí ísť o hotely s výnimočnou polohou, ktoré môžu vytlačiť viac na okraj záujmu hotely s horšou polohou či dostupnosťou, alebo o projekty s nejakou pridanou hodnotou pre návštevníka. Príležitosti sú podľa J. Ficeka ešte v segmente boutique hotelov, zariadení v kategórii 3* plus zaradených do medzinárodných sietí, ktoré majú o bratislavský aj slovenský trh stále ešte záujem, a tzv. budget, teda cenovo výhodných hotelov.

Skôr ako výstavba nových hotelov sa bude na trhu objavovať rebranding a rekonštrukcie súčasných hotelov, čo potvrdili aj bankári prítomní na konferencii. Podľa nich je tiež jednoduchšie získať úver na rekonštrukciu existujúceho zariadenia, financovanie nových hotelových investícií je momentálne nepriechodné.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 3 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa