V prvej päťdesiatke najväčších firiem v krajine má len zhruba tretina viac ako desaťtisíc fanúšikov, čo je na porovnanie „výtlak“ väčšej tanečnej školy v hlavnom meste či menšieho predajcu nábytku.

Za dverami

„Stretávame sa s tým pomerne často. B2B firmy nechcú investovať do digitálneho priestoru,“ hovorí šéf online marketingovej agentúry Visibility Juraj Sasko. Spoločnosti, ktoré svoj produkt či službu nedodávajú koncovému spotrebiteľovi, podľa neho nepovažujú komunikáciu na sociálnych sieťach za prínosnú.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa