Trend už koncom minulého roka predpovedal nárast významu online predaja v maloobchode v roku 2020. Vtedy ešte nikto netušil, že svet ochromí pandémia koronavírusu, ktorá tento trend akcelerovala do závratných výšin. Zároveň sa však ukazuje, že online prostredie kamenné prevádzky v blízkej budúcnosti predsa len úplne nenahradí a po kríze zostane na trhu mix virtuálneho a fyzického nakupovania.

Na začiatku krízy, keď sa zavreli takmer všetky kamenné predajne a obchodné domy, v podstate ani nebola iná alternatíva než on-line obchody. Kto bol pripravený, mal výhodu. Keďže okrem Tesca ostatné veľké reťazce v minulosti so spustením online nákupov otáľali, miesto sa snažili zaplniť aj noví hráči bez kamenných predajní. Napríklad spoločnosť Lunys prišla s portfóliom tritisíc potravín a garanciou dodania do 24 hodín, na čerstvé potraviny sa zameral Svet Bedničiek.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa