Od 1. januára preberie aj životnú poisťovňu Aegon, čo z nej spraví trojku na trhu životného poistenia. Generálny riaditeľ NN Slovensko Peter Brudňák vidí NN v budúcnosti ako lídra na trhu.

Zakladali ste Aegon na Slovensku, teraz ste ho preberali ako šéf NN. Bolo pri spájaní výhodou, že ste túto firmu poznali?

Bolo to iba čiastočnou výhodou, keďže som poznal ľudí. Mnohí tam boli ešte v čase, keď som tam bol ja. Okrem toho som poznal aj spoločnosť a jej obchodných partnerov a myslím si, že obe strany pristupovali k akvizícii veľmi profesionálne.

Čo bolo najťažšie na zlúčení oboch spoločností?

Uspieť v celom procese a kúpiť spoločnosť. Následne bolo treba vykonať niekoľko krokov, ktoré na seba nadväzujú a každý z nich je ťažký. Jedným z najrobustnejších úkonov bolo získať súhlas Národnej banky Slovenska, ktorej musíte predložiť veľmi podrobný návrh nového biznisového plánu so všetkými vplyvmi na obe spoločnosti, ich obchodných partnerov a klientov.

Koľko ľudí muselo v dôsledku zlúčenia z firmy odísť?

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa