Potravinové reťazce boli v marci postavené pred neľahkú úlohu. Na jednej strane museli zabezpečiť dostatok tovaru pre panicky nakupujúcich spotrebiteľov, na strane druhej chrániť zdravie zamestnancov aj nakupujúcich. Do platnosti vstúpili viaceré preventívne opatrenia proti šíreniu nového koronavírusu, vláda zaviedla aj nákupný čas pre seniorov. Generálny riaditeľ Lidla na Slovensku Matúš Gála hovorí pre TREND o opatreniach, ktoré spoločnosť prijala, vysvetľuje, prečo boli regály reťazca istý čas dokonca prázdne, ako aj to, čo by dnes urobil inak.

Čo definovalo Lidl počas marca a apríla?

V prvom rade som sa opäť presvedčil, že Lidl má tých najlepších zamestnancov. Aj takto sa im chcem poďakovať za ich nasadenie. Ďalej mi napadajú dve slová – zodpovednosť a dynamika. Zodpovednosť voči zamestnancom, zákazníkom, dodávateľom, spoločnosti. Dynamika ako nevyhnutnosť riešiť nárazovo a paralelne rôzne neočakávané situácie.

Kedy ste si uvedomili, že situácia okolo koronavírusu je vážna?

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa