Dve technológie sú veľmi efektívne, hoci k nim zatiaľ hlavne menšie firmy pristupujú obozretne. Reč je o callcentrových softvéroch a chatbotoch. Ten prvý je momentálne 17-miliardový trh, veľký boom zažíva hlavne v Ázii. A chatboty s posunom vývoja umelej inteligencie takisto naberajú na talente napodobňovať diskusiu so živým človekom.

Každá ušetrená sekunda sa ráta

Človek si to pri každodennom zhone ani neuvedomí, lebo na zákaznícku linku volá len občas. Potrebuje zistiť, prečo mešká objednaný tovar alebo niečo vybaviť v poisťovni. Pritom možno denne prechádza popri call centrách s desiatkami a stovkami operátorov. Každý z nich obslúži aj stovky hovorov.

Samozrejme, nejde o dvíhanie klasických pevných alebo mobilných liniek, ale počítače, slúchadlá s mikrofónmi a nekonečné školenia. Práve na týchto počítačoch pomáha callcentrový softvér. Jeden pre viacerých zahraničných klientov vyvíjajú aj v slovenskom startupe CloudTalk

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa