Január 2019, Bratislava, výstavisko Incheba. Na veľtrhu cestovného ruchu sa kraje a regióny snažia s väčšou či menšou mierou tvorivosti zaujať návštevníkov. Len expozícia Slovenska z dielne ministerstva dopravy akoby si pomýlila storočie. Tmavomodré kvádre, kancelárske stoličky. O tom, že ste v roku 2019, vypovedajú len veľkoplošné obrazovky.

Akoby chcel tento prípad prezentácie potvrdiť rukolapne to, čo reportérka TRENDU počúvala pri rozhovoroch s ľuďmi z turistickej brandže na margo (nielen) propagácie Slovenska. Tak zle ako teraz ešte nebolo.

Slovensko ako neznáma krajina

V posledných týždňoch sa slovo podpora turizmu skloňuje častejšie. Politici aj médiá ju spomínajú najmä v súvislosti so zavedením rekreačných poukážok ako nástroja na podporu domáceho turizmu.

Pri pohľade na štatistiky je jasné, že to nie je počet domácich turistov, kde Slovensko najviac zaostáva. 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa