Zvýraznením časovej úspory pri nákupe trafil Lidl do spotrebiteľského trendu. Ľudia majú čoraz menej času na chodenie po obchodoch a nakupovanie. Je to jeden zo signálov pre predajcov, aby hľadali nové možnosti, ako tovar či službu čo najkomfortnejšie ponúknuť, predať a dostať k zákazníkovi.

Potraviny k dverám

Nakupovanie už dávno neznamená len úmorné ťahanie sa po obchodoch. Predajcovia nevábia zákazníka za každú cenu do kamenných prevádzok, ale dávajú mu na výber viacero spôsobov, ako si môže zaobstarať tovar či službu. Snažia sa, aby bol nákup čo najviac pohodlný a spotrebiteľa neotravoval. Paletu možností „ako na to“ spestrilo rozšírenie internetu a revolučných technologických zariadení. Do výsledoviek predajcov čoraz viac prehovárajú kliky premenené na tržby.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa