Médiá však boli pri jej interpretácii nezvyčajne pozitívne. Bolo to aj vďaka spoločnosti Envipak, jedného z významných hráčov v odpadovom biznise. Táto firma poslala novinárom tlačovú správu, v ktorej na základe dát z ministerskej analýzy vyzdvihla jej pozitíva. Envipak na to mal svoje dôvody, ku ktorým sa vrátime neskôr.

Hlavný cieľ sa neplní

Ministerstvo si ako svoj hlavný cieľ na roky 2016 až 2020 vytýčilo zásadné odklonenie odpadov, najmä komunálnych, od skládkovania. Ten sa podľa dokumentu neplní a výhľad do budúcnosti je negatívny. Na skládky sa totiž celkovo vyviezlo 3,8 milióna ton odpadu. Zhruba toľko ako po minulé roky.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa