Najbohatší klub

Viac peňazí zvykne v športe prinášať lepšie výsledky. Ale neplatí to vždy. Prevádzkové výnosy bratislavského Slovana za predchádzajúce štyri roky dosiahli kumulatívne 38,9 milióna eur, čo je o 12 miliónov viac ako výnosy druhej najbohatšej Žiliny. Historicky najúspešnejší slovenský klub však v tomto období ani raz nevyhral titul. Trikrát skončil druhý a raz tretí. I. Kmotrík ml. čelí kritike, že priveľa peňazí investoval do legionárov, ktorých platy napokon neboli primerané ich výkonom

„Nemyslím si, že prišli len nekvalitní hráči, ako sa to prezentuje. Samozrejme, niektoré príchody nám nevyšli, a preto sme si spravili aj vnútornú analýzu a dnes už vieme, kde sme urobili chyby,“ reagoval v online rozhovore na otázky fanúšikov.

Hráči Slovana podľa športového novinára Jozefa Šataru nemali dostatočnú motiváciu. Súvisí to s tým, že hrajú „bez divákov“. Zápasy Slovana sa hrajú väčšinou pred poloprázdnym hľadiskom na polorozpadnutom štadióne Pasienky. „Pred takou kulisou hráči, ktorí prídu na Slovensko zo zahraničia, časom padnú do priemeru. Často majú najmä proti slabším tímom a klubom s menej zvučným menom problém s motiváciou. Na ihrisku aj preto nie vždy odovzdávajú 100 percent,“ povedal J. Šatara, ktorý je vedúcim športového oddelenia vo vydavateľstve News and Media Holding.

Aj samotný klub mal podľa neho nízku motiváciu vyhrať titul slovenského majstra. Prioritou je pripraviť tím na budúce úspechy v európskych súťažiach, na ktoré si však klub trúfa až po dokončení nového štadióna s plánovaným termínom do konca tohto roka.

Efekt nového štadióna

I. Kmotrík ml. sa spolieha na to, že 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa