Možno viacerí koketujú s myšlienkou začať takto podnikať, ale nevedia sa rozhodnúť. To určite nie je prípad najväčšej domácej gastroskupiny Medusa Group, ktorá historicky prvýkrát v tomto roku hľadala partnerov na rozvoj pubového konceptu Klubovňa.

Do regiónov s Klubovňou

Hľadala a pravdepodobne aj našla. Primárne sa Medusa Group bude sústreďovať na prevádzky v Bratislave a v blízkom okolí, na zaujímavé príležitosti v regiónoch chce reagovať práve cez franchising. Ako pre TREND objasnila hovorkyňa skupiny Tamara Pavelková, išlo o zaujímavý koncept pre zákazníkov, majiteľov i profesionálnych gastronómov.

„Objavili sme množstvo perspektívnych miest. Aktuálne prebiehajú rokovania s finálnymi záujemcami, ktorým sme pripravení v prípade podpisu zmlúv poskytnúť potrebné know-how a komplexnú podporu.“

Úspech bez driny nefunguje

Ako vypracovať vzorovú zmluvu o 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa