Nedá sa uprieť, že desiatky start-upov s dizajnovo prepracovanými zariadeniami múdrej domácnosti alebo predpripravené balíky od mobilných operátorov majú veľký vplyv na popularizáciu trendu smarthome. Na druhej strane sa tým trocha pozmenila definícia samotného pojmu smart domácnosť medzi bežnými smrteľníkmi.

Ideálne pre nové stavby

Je preto dobré si uvedomiť, že nie je chytrá domácnosť ako chytrá domácnosť. V podstate sa dá hovoriť o dvoch vetvách. Prvým sú balíkové riešenia pre laikov a tých, ktorých zaujala možnosť mať na obrazovke mobilu prehľad o tom, či nechali otvorené balkónové dvere alebo pred susedmi jedným kliknutím zapnúť svetlo na terase a ešte zmeniť jeho farbu.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa