Efektívny manažment mikrokampaní by nebol možný bez robustného analytického softvéru a „uprataného“ dátového skladu. V minulosti podobný proces trval v Generali niekoľko týždňov, preto poisťovňa oslovovala cielenými kampaňami iba mizivé percento klientov. Vlani to už bola štvrtina a cieľ je zvýšiť podiel na polovicu.

K svetu financií, kde sú sofistikované analýzy dát udomácnené už celé dekády, sa dnes pridávajú nové odvetvia, napríklad maloobchod a výroba. Potenciál pre analytiku v nich existoval vždy, ale firmy ho nevyužívali. Dnes sú však technológie na zber údajov dostupnejšie. Rast popularity dátovej analytiky súvisí s nástupom digitálnych kanálov, či už ide o web alebo mobilné aplikácie, ako aj s rozširovaním vernostných kariet, cez ktoré firmy zbierajú kvantá dát.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa