Cena testovaného vozidla 12 890 eur je v súčasnosti viac než zaujímavá. Najmä vzhľadom na to, že ide o nový charizmatický model, ktorý sa nemusí hanbiť ani za svoj interiér. Po nastúpení do vozidla vás privíta charakteristická koncepcia kabíny Peugeot i-Cockpit, ktorá sa skladá z volantu s malým priemerom, prístrojového štítu, na ktorý sa pozeráte ponad veniec volantu, a dotykového displeja umiestneného na vrchole palubnej dosky.

Na malý volant si v agilnom mestskom autíčku zvyknete ľahko. Riadenie je vďaka nemu čitateľné a pomerne komunikatívne, zišiel by sa mu však kratší prevod. V praxi ním pri parkovaní treba krútiť zbytočne veľa, menší priemer by zvládol aj menej obrátok volantu. Navyše, v niektorých situáciách volant zacloní prístrojovku, čo nie je nič príjemné.

Prístrojový panel nie je digitálny, ten má 208 až vo vyššej výbave. Nájdete tu analógovú klasiku doplnenú o monochromatický displej palubného počítača. Táto kombinácia bez problémov splní nároky menej náročného motoristu. Jej benefitom je, že 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa