Dlhoročné skúsenosti z retailu chce Bratislavčan František Csivre zúročiť vo vlastnej sieti hobbymarketov s názvom Hobbi. V segmente takzvaných DIY (Do-it-yourself alebo Urob si sám) predajní sa to na prvý pohľad hmýri silnou konkurenciou. F. Csivre je však presvedčený, že má správny recept na úspech. „Každý obchod si nájde svojho zákazníka. Otázka je, či postavíte formát tak, aby vás uživil,“ tvrdí. Odštartoval za pomoci bankového úveru symbolicky na mieste, kde pred dvadsiatimi rokmi začínal jeho prvý veľký zamestnávateľ na Slovensku. Pred takmer dvoma rokmi otvoril predajňu Hobbi vo svojich domovských Podunajských Biskupiciach v priestoroch, z ktorých sa pár mesiacov predtým vysťahoval rakúsky Baumax.

Manažér expanzie

Vyštudoval elektrotechniku, ale nenašiel sa v nej. F. Csivreho opantal maloobchod. Prvé skúsenosti v ňom začal naberať v cudzine ako čerstvý dvadsiatnik. Po páde železnej opony ho zlákali vyššie rakúske platy. Využil jazykové znalosti a zamestnal sa u susedov v predaji a distribúcii vína a alkoholu.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa