Domáci hráči ponúkajú hneď niekoľko inovatívnych riešení. Trhový líder v poisťovníctve Allianz (má vo svojom kmeni vyše sedem miliónov poistných zmlúv) rozširuje ponuku o sprostredkovanie hypoték. Prima banka, naopak, škrtla zo svojich predajných pultov všetky produkty, ktoré majú klientov odháňať. Oba modely pritom majú čosi spoločné. Bojujú proti neférovým obchodným praktikám poškodzujúcim klientov.

Na rozdiel od bánk do poisťovní klienti sami od seba neprichádzajú. Navyše, prácne uzatvoreným zmluvám hrozí pomerne často presun. Nešvár takzvaného prepoisťovania pre nové provízie poznajú všetci hráči. Trhový líder Allianz našiel spôsob, ako zapchať dieru, ktorou sa klienti prepadávajú ku konkurencii.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa