Martinus, Eset, Zlatý Bažant – to sú len niektoré zo známych značiek, pre ktoré vytvoril dizajnér Julo Nagy vizuálnu identitu.

Keď sa rozhovorí o jednom z posledných projektov, tvorbe loga pre bratislavskú galériu Nedbalka, vytiahne na stôl štós potlačených papierov. Je na nich zdokumentovaný komplexný proces tvorby vizuálu inštitúcie – od rozsiahlej rešerše cez genézu grafického návrhu až po alternatívne podoby logotypu a možnosti jeho použitia.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa