Okrem tlačených letákov, bilbordov či reklamy v médiách sa preniesol tiež do virtuálneho prostredia. Presnejšie, najmä na sociálne siete, medzi ktorými kraľuje Facebook. Profil na ňom má dnes zriadený prakticky každý významnejší predajca. No nie je to len o najpopulárnejšej sociálnej sieti. Rozmach digitálnych technológií posúva retail ešte bližšie k zákazníkovi, priamo do mobilného telefónu.

Diskontný valec

Jednotkou slovenského retailu na Facebooku je diskont Lidl, ktorý sleduje početná komunita viac ako 370-tisíc fanúšikov. Na ilustráciu, je to taká široká základňa, akú nemajú na tejto sociálnej sieti jeho najväčší konkurenti Tesco, Kaufland a Billa dohromady.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa