Médiá v krízových časoch

Súčasne s rastom čitateľov na webe zažívame dramatický pokles inzercie nielen v tlačených, ale aj digitálnych médiách. Klienti odriekajú kampane, nechcú, nepotrebujú alebo ani nemôžu inzerovať. Šéf Asociácie tlačených a digitálnych médií a generálny riaditeľ Petit Pressu Alexej Fulmek očakáva v najbližších mesiacoch výpadok tržieb z reklám na úrovni 50 percent a v tom najhoršom možnom scenári až o 70 percent. Podobný vývoj môže platiť aj pre stánkový predaj. Poznamená to predovšetkým menšie mediálne projekty a všeobecne tlačené médiá. Už teraz je jasné, že niektoré zrejme neprežijú.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa