Názor, že dobrý výrobok sa predáva sám a nepotrebuje reklamu, už dávno neplatí. Bez marketingu čaká v súčasnosti aj najlepší tovar osud ležiaka a na druhej strane kvalitatívne aj podpriemerný sa môže stať vyhľadávaným kasovým trhákom. Výrobcovia už vedia, že bez poznania svojich zákazníkov nemajú šancu, a preto už uznávajú význam marketingového prieskumu, hoci mnohé jeho stránky sú im dosť nejasné. Nejde pritom o nič nové – v istej forme marketingový prieskum využívali obchodníci už pradávno.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa