Je jedno, či ide o špecializovaný autoservis, právnickú kanceláriu, dodávateľa komplexných technológií alebo montážnika bazénov. Vedieť zaujať a zodpovedať na otázky potenciálneho klienta v správnom čase môže nielen zlepšiť povedomie o značke, ale aj vybudovať dôveru a v konečnom dôsledku zvýšiť šance predať.

Nič prelomové

Tento prístup k marketingovej komunikácii začínajú v čoraz väčšej miere používať viaceré zahraničné aj miestne firmy. Nejde o úplne novú ani revolučnú filozofiu. Americký výrobca poľnohospodárskych strojov John Deere začal už v roku 1895 vydávať zákaznícky časopis The Furrow, ktorý farmárom radil, ako byť efektívnejší. Mimochodom, vychádza dodnes – v štyridsiatich krajinách s nákladom pol druha milióna výtlačkov.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa