Po celom Slovensku má Orange pre záujemcov o internet alebo televíziu cez optické prípojky jednotné reklamné posolstvo. S jednou výnimkou. Pre Košice túto jeseň nachystal špeciálnu ponuku. Obyvateľov východniarskej metropoly by rád oslovil cenami, ktoré „vám ťažko dá niekto iný v meste“.

Lokálny marketing Orangeu sa dá interpretovať ako snaha narušiť hegemóniu najväčšieho hráča na košickom internetovom trhu. Tým nie je ani Slovak Telekom (ST), ani UPC, hoci obaja veľkí operátori na ňom pôsobia. Orange útočí na pozície providera, ktorého mimo Košíc (a ešte Trebišova a Popradu) prakticky nepoznajú, no v domovskom meste je s 30-tisíc internetovými abonentmi číslo jeden: Antik.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa