Otvárať desiatky obchodov s módnymi značkami kdesi v poli pri diaľnici sa môže zdať v čase uťahovania opaskov ako zlý nápad. Tržby v obchodoch po kríze stále nenaštartovali rast a mnohé módne značky, ktoré vo veľkom otvárali predajne počas predkrízového boomu nákupných centier, by ich počet dnes najradšej zredukovali alebo zo Slovenska úplne odišli. Kríza však pomohla v Európe rozpútať nový rozmach práve outletových centier, teda konceptu založeného na predaji značkového módneho tovaru s celoročnými zľavami 30 až 70 percent.

„Dnes zákazníci rozmýšľajú peňaženkou, ale stále sa chcú dobre obliekať. Preto idú do outletových centier,“ hovorí Vladimír Kozár, projektový manažér One Fashion Outletu, ktorý sa práve otvára pri Voderadoch. „A to napriek tomu, že tam strávia viac času, tovar si musia hľadať a nie vždy tam nájdu všetky farby a veľkosti. Ale napokon vždy nakúpia a majú dobrý pocit, že ušetrili,“ opisuje.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa