Nevídane prudké prepady objednávok a následne i tržieb, zhoršené výsledky hospodárenia i vynútené prepúšťanie. Takáto bola v roku 2009 realita biznisu pre stovky, ak nie tisíce slovenských firiem. Kríza zanechala výraznú stopu aj v aktuálnom rebríčku TOP 200 najväčších nefinančných spoločností Slovenska podľa tržieb. Premiešala aj poradie na čele.

Volkswagenu Slovakia, dlhoročnému lídrovi rebríčka, výkony padli až o 43 percent a prvýkrát po vyše desaťročí neobhájil svoju pozíciu. Pre orientáciu na drahšie vozidlá kategórie SUV, ktorých predaj sa v období recesie prepadol najviac, si bratislavský Volkswagen krízu odniesol podstatne viac ako iné závody automobiliek.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa