Radosť, ktorú zažívajú slovenskí futbaloví fanúšikovia pri pohľade na beh reprezentantov za loptou na majstrovstvách sveta v Južnej Afrike, je celkom iná ako tá, ktorú zažívajú na domácich ligových ihriskách. Záujem o najpopulárnejší šport doma klesá. A nad vodou ho pomáhajú udržiavať iba miestni mecenáši. Tí sa sťažujú na nezáujem nielen divákov, ale aj samosprávy či reklamných partnerov.
Zlá povesť
Čítajte ďalej s predplatným TRENDU
Odomknite článok cez SMS za 3 € týždenne s automatickou obnovou.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?