IKEA je často kritizovaná za síce lacné, no menej kvalitné a rýchlo recyklovateľné veci. Obchod sa orientuje na široké masy a ponúka produkty pre rôzne segmenty. Od najlacnejších výrobkov však zázraky čakať nemožno. Na druhej strane, mnoho ľudí koncept miluje. IKEA na Slovensko priniesla ako jedna z prvých masový pohľad na predaj nábytku a dlhodobo inšpiruje ľudí pri bytovom dizajne.

Nejde však len o sortiment tovaru, ale aj o predajnú psychológiu. Nakupovanie v IKEA je komplikované a zároveň jednoduché. Celá predajňa je jeden veľký labyrint, v ktorom sa však nemôžete stratiť. K východu vás vedú nasvietené šípky na podlahe a po nich dôjdete až k pokladniam ako myš k syru. Je v tom istý komfort či dokonca únik od reality. Netreba rozmýšľať, len sa necháte viesť.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa