Keď sa pred trinástimi rokmi na scéne objavil ICQ rovnomennej izraelskej firmy, posielanie rýchlych správ (instant messaging) bola úplná novinka. Dnes je táto forma online komunikácie bežným doplnkom rôznych webových služieb, od Googlu po Facebook. O tom, ako môže ICQ prežiť, hovorí šéfka firmy pre východnú Európu Sarit Aviv, ktorej prednášku si mohli vypočuť účastníci TREND konferencie Internet a reklama 2009.

V čom je ICQ iné ako ostatné podobné služby?

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa