Trh s tlačenými médiami má za sebou ťažký rok. Spomedzi všetkých mediatypov patril do tej skupiny, ktorá bola najviac postihnutá krátením výdavkov na reklamu. Ťažké bolo udržať si aj čitateľov. Printy sú, s výnimkou pay-TV kanálov ako HBO, jediným médiom, pri ktorých konzumenti musia okrem samotného záujmu o obsah spraviť aj iný krok – čiahnuť do peňaženky. V čase ekonomických neistôt si to mnohí radšej rozmysleli. Alebo obsah vyhľadali zadarmo na internete. Napriek dvom takým silným faktorom dokázali niektoré tituly zvládnuť vlaňajšok so vztýčenou hlavou.

Klesal bulvár

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa