Vláda schválila v roku 2008 národný program prevencie obezity. Cieľom bolo ozdraviť výživu obyvateľstva a podporiť ľudí, aby vyvíjali viac pohybovej aktivity. Pomôcť mala výchova na školách a zaradenie voľnočasových aktivít zameraných na zmenu životného štýlu do programu detí a mládeže. V propagácii mal pôsobiť aj cielený marketing nasadený do médií a monitorovanie výskytu nadváhy a obezity. Na plán neboli vyčlenené žiadne financie. Výsledky či úspechy nie sú dosiaľ známe. Na zdravý životný štýl svojich zamestnancov myslia niektoré najmä väčšie firmy. Napríklad Dell organizuje na úrovní oddelení akcie zamerané na zdravé raňajky či ovocie a sústredí sa aj na monitorovanie stravy. Popri tom robí rôzne športové aktivity. Samsung zase poskytuje zamestnancom takzvané stravovacie zdravotné služby.

Pasívne saldo obchodu s agrokomoditami vo februári dosiahlo 435,8 milióna eur
Pasívna obchodná bilancia znamená, že krajina viac dováža, ako vyváža, čo nie je prospešný jav