Nechajú sa ľudia ovplyvniť pri nákupe tým, čo vidia na sociálnych sieťach?

Určite, ovplyvní ma to pri kúpe. Môže sa stať, najmä pri kozmetike, že ľudia propagujú aj produkty čisto pre peniaze bez toho, aby ich skutočne poznali. Stalo sa mi, že ma oslovila značka s prírodnou kozmetikou a potom som v zložení našla dimetikon, druh silikónu, ktorý má vyhladzovať pleť. Vrátila som to a vybrala som si niečo iné, ale veľa ľudí sa o zloženie nezaujíma.

Na základe čoho si ako influencerka vyberáte spolupráce?

Musí to byť niečo, čo by som si kúpila aj sama alebo to poznám, alebo sa to týka vecí, ktoré ma zaujímajú. Napríklad to môže byť príbeh značky. Nehrniem sa do toho rýchlo a pomaly sa mi lepia spolupráce, ktoré majú hlavu a pätu. Za posledné roky prudko stúpol počet vegánskych a ekoznačiek, čím vzrástol aj počet spoluprác, ktoré sú pre mňa vhodné.

Kedy partnerstvo jednoznačne odmietate?

Keď sú to konkurenčné produkty pre tých, s ktorými už spolupracujem, a veci, ktoré nie sú v súlade s mojím presvedčením. Záleží mi aj na tom, či klient vie ukázať, že si ma váži, ako komunikuje. Keď si v e-maile pomýlia moje meno alebo rozposielajú hromadné ponuky, asi spolupracovať nebudeme. Stačí doplniť máličko, napríklad vetu: „Veľmi sa nám páčil váš príspevok XY...“ Tak ukážu záujem.

Nemáte pocit, že mnohé mamičky to so starostlivosťou o deti v ére internetu preháňajú? Predsa len, vyrastali sme bez mnohých poznatkov a vymožeností a prežili sme…

Nejde len o deti, dnes sa ľudia namiesto toho, aby použili sedliacky rozum, často strachujú. Netreba sa zbytočne stresovať. Uvediem príklad. Naša rodina sa stravuje vegánsky. Kým sme boli schopní najesť sa mimo domu, prešiel istý čas. Miest pre vegánov bolo kedysi oveľa menej a občas sme jednoducho museli urobiť kompromis. Stres nie je vôbec zdravý.

Podľa čoho vyberáte produkty pre svoju dcéru?

V prvom rade sa samej seba opýtam, či danú vec potrebujem. Mám za to, že deti nepotrebujú mať veľa hračiek. Rovnako sa im zunujú dve aj sto. Zamyslím sa, či je hračka edukatívna, či rozvíja zmysly. Potom sa pozriem, z čoho a kde je to vyrobené. Keď je výrobca zo Slovenska, má to pre mňa väčšiu váhu. Čo sa týka kozmetiky, dieťa jej veľa nepotrebuje. Pokožku má prirodzene dokonalú. Vyberám si prírodnú kozmetiku bez chemických prímesí.

Biotémy letia aj na Instagrame

Zdroj: Roman Kopernický

Iveta Kopernická (30)

je známa ako blogerka a stylistka, pôsobí na blogu, Instagrame a Facebooku pod rovnakou prezývkou DonnaIveh. V lete tohto roka začala vydávať magazín Ženy z netu, ktorý je zameraný na inšpiratívne ženy, rozhovory, ale aj informácie o móde, životnom štýle a jedle. V súťaži Súboj štylistov 2018 pôsobila ako členka poroty. Na instagrame má 10-tisíc followerov. Býva v Bratislave, je vydatá a má dcéru Milu.

Z pozorovania máte dojem, že rovnako zmýšľajú aj iné mamičky vo vašom okolí?

Postupne sa to

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa