S jesennou akciou už prišla prvá z nich. „Boj o klienta z dôvodu nízkych sadzieb na trhu bude. Počítame však s tým, že nie o všetkých klientov budú mať banky v čase ekonomickej krízy záujem,“ predpokladá Eva Šablová z FinGO.sk. Zvýhodnené úroky podmieňujú finančné domy zvyčajne využívaním ďalších produktov. Analytik Martin Švidroň vysvetľuje, že banky si v rámci akcií vyberú jednu či viac fixácií a v časovo obmedzenej ponuke znížia úrok. „Podliezť úrokovou sadzbou trh je efektívna cesta, ako bez veľkých marketingových investícií zaujať klientov, keďže úroková sadzba je stále údaj, ktorý rezonuje a klientov zaujíma najviac. Cieľom je získať klienta do pobočky a tam mu už vypracovať ponuku na mieru.“

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa