S témou sa hral a vychutnával si ju. Ako keď sledujete šéfkuchára svetového mena servírovať novú špecialitu. Jemu pri tom iskria oči, divákom tečú sliny. Steve Jobs to mal o to jednoduchšie, že predstavoval naozaj revolučnú záležitosť, ktorá zmenila pracovné návyky, komunikáciu aj zábavu doslova miliónov ľudí.

Presne po takom predstavení s nostalgiou túžili diváci pri premiére čerstvých iPhonov 11, ale márne. Lenže trh aj charakter používateľov sa neustále mení. Apple sa tomu prispôsobuje a nikam sa nehrnie. Inak by sa znova nestal biliónovou firmou.

Stále to ide

Apple je posledných pár rokov v akejsi vyčkávacej pozícii, čo sa týka udávania smeru alebo riskovania s inováciami. To neznamená, že by zaostával aj vo svojich finančných plánoch. Práve naopak. Ale v oblasti nových funkcií alebo nečakaných vlastností už žezlo prenechal iným.

Častejšie pri predstaveniach

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa